NEBESKA STOLICA 2
OPIS

Lokacija: Aparthotel čine dva objekta  Nebeska stolica 1 i Nebeska stolica 2 nalaze se u neposrednoj blizini hotela  Grand  na samoj stazi Pajino preslo - Mašinac i do njih nije moguće doći automobilom ili autobusom. Za prevoz prtljaga od parkinga do izabranog objekta brine služba hotela.

 

Sobe i apartmani: Ima 40 savremeno opremljenih apartmana i soba različite strukture za boravak 2-8 osoba. Svaki apartman ima kupatilo (tuš/wc),  fen, kompletno opremljenu kuhinju sa posuđem i priborom za jelo (ploču sa dve ringle, mini frižider, sto i stolice), telefon i CAT TV. Sobe imaju: kupatilo (tuš/wc, fen, TV, mini bar i ketler za kafu i čaj. Dodatni krevet u 1/2+1 i 1/3+1 sobi je dvosed na rasklapanje (1 odrasla ili dvoje dece do 10 god.) a u 1/3+2 sobi trosed na rasklapanje (2 odrasle osobe). 

Hotelski sadržaji: Pored pansionskog restorana Central, gosti u objektu mogu uživati u ponudi nacionalne kuhinje u restoranu Krčma u planini. Čari dobre kuhinje prepoznatljivog i neobičnog ambijenta mogu probati i skijaši (dozvoljen ulazak u ski opremi). Gostima je na raspolagnju besplatan bežični internet u celom objektu, bilijar, igraonica za decu, skijašnica, ski rental i ski škola.
  

NAPOMENA:
- Za boravak kraći od 7 noćenja cena se uvećava za 25% i moguće je uz prethodnu proveru i minimum 3 noćenja. Za boravak od 3-6 noćenja popust za rani popust ne važi.
 - Nakon izvršene rezervacije, izmene se mogu vršiti samo uz saglasnost hotelijera i uz nadoknadu od 10%.

Za prevoz prtljaga, od parkinga do objekta, brine služba hotela. Potrebno je da se pozove recepcija hotela prilikom dolaska na planinu kako bi se organizovao transport prtljaga. Gosti hotela idu do objekta sami jer nije moguće doći automobilom do samog objekta.  


COVID-19 NAPOMENE:
Hotelijer će postupati u skladu sa svim merama i preporukama propisanim od Vlade RS vezane za COVID-19.
Švedski sto podrazumeva služenje, bez direktnog kontakta gostiju.
Gosti su u obavezi da se ponašaju u skladu sa svim merama i preporukama propisanim od Vlade RS vezane za COVID-19
U slučaju odluke Vlade RS o restriktivnijim merama, hotelijer zadržava pravo izmena u načinu pružanja usluga u svemu prema odluci.


COVID 19 OTKAZI I PROMENE

U slučaju zaražavanja od COVIDA-19 (uz pozitivni PCR test) - hotelijer vraća uplaćeni iznos
U slučaju odluke Vlade RS da se zabrani odlazak i boravak u ski centru - hotelijer vraća uplaćeni iznos

*Mole se gosti da u slučaju pozitivnog testa isti dostave u roku od 48h, kako bi hotelijer pravovremeno uvažio zahtev za refundaciju.

 

Iznajmljivanje SKI opreme
Skijašnica
Wi Fi
Bar
Restoran
Hotel Map Title
PROGRAM

PROGRAM PUTOVANJA:

1. Dan

Dolazak u hotel. Smeštaj i usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 14:00h).

2. dan-pretposlednji dan

Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

Poslednji dan

Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu noćenje sa doručkom ili polupansion (napuštanje hotelskih soba do 10:00h).

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

CENA NE UKLJUČUJE:

- prevoz minibusem (svakodnevni polasci tokom cele zimske sezone; Planirano vreme polazaka je ranojutarnji na dan check in-a, a povratak poslednjeg dana okvirno oko 14-15h.
Cena povratne karte 4.700 rsd, jedan pravac 2.350 rsd, važi za sve uzraste.

- boravišne takse na destinaciji (plaćaju se na recepciji hotela)
Boravišna taksa po osobi po noći je 120 rsd, za decu 0-7 rsd - besplatno, deca od 7-15 godina plaćaju 60 rsd. Osiguranje 70 rsd po osobi po noći

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2020-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave zimske sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih. 

COVID 19 NAPOMENA:

Covid garancija: Hotel garantuje povraćaj uplaćenog iznosa za korišćenje usluga u celosti u sledećim slučajevima:
- Potvrđeno prisustvo korona virusa kod jedne ili više osoba na koje se odnosi rezervacija smeštaja. Gost je dužan da dostavi pozitivan nalaz PCR testa najkasnije 48h po dobijenom rezultatu testa.
- Zatvaranje granica za strane goste, proglašenje vandrednog stanja na teritoriji Republike Srbije, za domaće i strane goste.


 Hotel zadržava pravo da ponudi gostu da uplaćen iznos aranžmana iskoristi u periodu do 31.03.2022.

 

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

 

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

 

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA. 

 

Cenovnik br. 2 od 07.10.2021.

OTP br. 114/2021 od 12.10.2021. god, kategorija licence A

Garancija putovanja broj 2700972, važi od 01.10.2021. god.

 

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30