PALOMA FORESTA RESORT & SPA
OPIS

Lokacija: Hotelski kompleks Paloma Foresta Resort & Spa nalazi se u regiji Beldibi u Kemeru, na peščano-šljunkovitoj plaži, na kojoj se ležaljke, suncobrani i peškiri koriste bez doplate. Zbog veličine hotelskog kompleksa, koji se nalazi u borovoj šumi sa prelepim vrtom, neke sobe od plaže su udaljene oko 200 m, ali se do plaže stiže lako kroz lepo uređen vrt hotela. Od centra Kemera udaljen je 18 km, a od aerodroma Antalija 40 km. Zbog izuzetnih sadržaja Paloma Foresta Resort hotel pruža mogućnost za savršen odmor za porodice sa decom u Kemeru.


Sobe: Hotel Paloma Foresta Resort modernog dizajna i enterijera, u svom sastavu ima 346 smeštajnih jedinica podeljenih u više kategorija. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel na raspolaganju su standard, porodične, suite i vila sobe. Standard sobe su veličine 39 m², bračni ležaj i sofa, mogu biti sa pogledom na kopno – ulicu, bočnim ili direktnim pogledom na more,
porodična suite garden soba je veličine 45 m² čine je dve sobe odvojene vratima u jednoj bračni ležaj ili 2 single ležaja u drugoj 2 sofe, 1 kupatilo, nalaze se u garden delu hotela, family suite je porodični suite veličine 75 m², velika spavaća soba i dnevni boravak, odvojene vratima, 2 kupatila, junior suite je veličine 48 m ² soba veće kvadrature od standardne sa bračnim ležajem i sofom. Sve smeštajne jedinice su moderno opremljene, svaka ima kupatilo (tuš/wc), fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, Wi-Fi, mini bar (voda, sokovi i pivo se dopunjuju svaki dan), ketler sa setom za čaj i kafu, balkon ili terasu.


Hotelski sadržaj: U sastavu Paloma Foresta Resort hotela nalazi se više restorana i barova. Lanac Paloma hotela je čuven po organskoj hrani koja se poslužuje tokom pansionskih obroka. Naime, lanac poseduje svoje plantaže voća i povrća te se proizvodnja odvija u istoj kući. Takođe, specifičnost su i pekarski proizvodi koji se proizvode na dan kada se poslužuju u samom hotelu. Može se reći da je kuhinja Paloma hotela jedna od najkvalitetnijih u Turskoj. Osim pansionskog restorana, gostima su na raspolaganju 6 a la carte restorana azijske, internacionalne, meksičke i turske kuhinje, kao i riblji i steak a la cart restorani. Od ostalih sadržaja gostima su na raspolaganju 7 barova, od kojih neki služe pića tokom čitavog dana i noći. U Piano baru kao i u glavnom restoranu gosti Paloma Foresta Resort hotela mogu uživati u organskom vinu proizvedenom od grožđa sa njihovih plantaža. Hotel ima poslastičarnicu, gde uz bogatu ponudu slatkiša, gosti mogu uživati u turskoj kafi. Od dodatnih usluga koje se doplaćuju gostima hotela Paloma Foresta Resort na raspolaganju su usluge frizera, servis za pranje i sušenje veša, rent a car, internet cafe, razne prodavnice kao i usluge doktora i usluge čuvanja dece.


Sport i zabava: U sastavu Paloma Foresta Resort hotela nalaze se 3 spoljašnja bazena, od kojih je jedan sa toboganima, kao i dečiji bazen pored velikog bazena za odrasle. U ponudi hotela je i spa centar koji može odgovoriti na potrebe najzahtevnijih gostiju koji sadrži tursko kupatilo, saunu, kao i prostorije za različite vrste masaža i mnogobrojne kozmetičke tretmane, kao i unutrašnji bazen sa izdvojenim delom za decu. Ljubitelji aktivnog odmora mogu koristiti fitnes centar, igrati stoni tenis, pikado, bilijar, mini golf, mini fudbal, košarku, tenis na nekom od 6 terena, boćanje ili odbojku na plaži. Uz iskusne trenere gosti hotela mogu učestvovati u vođenim treninzima aerobika, joge i pilatesa. Na plaži uz doplatu gosti mogu uživati uz raznim sportovima na vodi. Najmlađim gostima Paloma Foresta Resort hotel pristupa sa posebnom pažnjom. Pored mini kluba i dečijeg igrališta Paloma Foresta Resort ima i program za tinejdžere uzrasta 13 do 16 godina, kao i mini disko i mali bioskop. Od zabavnih aktivnosti Paloma Foresta Resort hotel ima dnevnu i večernju animaciju za decu i odrasle.


 

Privatna plaža
Animacija
Animacija za decu
Dečije igralište
Dečiji meni
Frizerski salon
Servis za pranje i peglanje
Usluge lekara
Wi Fi
Bazen sa toboganima
Bazen za decu
Spoljašnji bazen
Unutrašnji bazen
A la Carte restoran
Bar
Bar na bazenu
Bar na plaži
Organska hrana
Restoran
Snek bar
Masaža
Sauna
Tursko kupatilo
Aerobik
Časovi tenisa
Mini klub
Sportovi na vodi
Teniski teren
Yoga
Hotel Map Title
PROGRAM

Program putovanja:

1.dan                     Beograd – Antalija (Alanja/Side/Belek/Lara/Kundu/Kemer)

Sastanak grupe na aerodromu “Nikola Tesla” dva sata pre leta. Let za Antaliju direktnim čarter letom avio kompanije Air Serbia. Nakon sletanja transfer do izabranog hotela. Smeštaj, noćenje.

2 – 7/10/11/14. dan         Alanja/Side/Belek/Lara/Kundu/Kemer

Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.

8/11/12/15. dan                                Antalija – Beograd

Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Let za Beograd.

CENA UKLJUČUJE:

- avionski prevoz čarter letom avio kompanije Air Serbia, Beograd - Antalija - Beograd

- aerodromske takse 39,09€ (Beograd 22,59€, Antalija 16,5€), takse su podložne promeni.

- transfer aerodrom – hotel – aerodrom

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- uslugu ino-partnera

- organizaciju putovanja i usluge predstavnika

- YQ taksu - doplata za gorivo. Taksa je podložna promeni sve do samog polaska na putovanje, shodno oscilacijama na tržištu naftne industrije. Turistička agencija Odeon World Travel će shodno zvaničnim obaveštenjima avio prevozioca, obaveštavati putnike o promenama cena do polaska na putovanje.

CENA NE UKLJUČUJE:

-obavezno putno zdravstveno osiguranje sa pokricem Covid. Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.

- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

PROMENA REZERVACIJE

Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.

USLOVI PLAĆANJA

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:

Agencija Odeon World Travel ima organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia. Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23 kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8 kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10 kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.

OSIGURANJE:   

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:

Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.

Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.

Uz doplatu, osiguranje pokriva:

        - troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;

       - troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;

       - troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;

       - troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.

Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte najbližu poslovnicu.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

TRANSFERI:

Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World Travel ili putem telefona.

O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Predstavnik je obavezan da dočeka, isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

FAKULTATIVNI IZLETI:

Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

Važne opšte napomene:

Pre polaska na put potrebno je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje tranzita.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2022-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 120 PRIJAVLJENIH PUTNIKA

Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 20 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 1 od 20.12.2022.

OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A

Garancija putovanja broj 2701355, važi od 01.10.2022. god.

 

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30

 

PROGRAM

INFORMACIJE ZA ARANŽMANE INDIVIDUALNIM AVIO PREVOZOM

Sve cene su iskazane dnevno po osobi u EUR za minimalan boravak od 3 noćenja, manji broj noćenja na upit.

Program putovanja:

Prvi dan

Dolazak i smeštaj u hotel posle 14:00h.

Drugi - pretposlednji dan

Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge.

Poslednji dan

Napuštanje hotela do 10:00h.

 

CENA UKLJUČUJE:

- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu

- organizaciju putovanja

 

CENA NE UKLJUČUJE:

- usluge predstavnika na destinaciji

- putno zdravstveno osiguranje sa pokricem Covid, okvirna cena iznosi 1.5€ po osobi dnevno. Sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.

- osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona.

Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.

- transfer aerodrom – hotel – aerodrome

TRANSFER aerodrom Antalija-hotel ili hotel-aerodrom Antalija, cena po vozilu, po pravcu do:

 

Taxi ili  Mini Van/Vito 1-5 mesta

Mini Sprinter 6 – 10 mesta

LARA

46€

58€

BELEK

58€

69€

KEMER

63€

75€

SIDE

75€

104€

VAŽNE NAPOMENE I INFORMACIJE O AVIO PREVOZU:

- Putovanje je osmišljeno za individualne putnike.

- Putnici sami biraju datum polaska i dužinu boravka, na osnovu čega se formira cena aranžmana - Informacije o ceni avio prevoza su dostupne u agenciji.

- Konačna cena zavisi od trenutne raspoloživosti u hotelu i na avio prevozu.

- U slučaju individualnog putovanja, u zavisnosti od potreba putnika, program može uključivati jednu ili više izabranih usluga koje nudi Organizator putovanja: smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge za izabrani broj noćenja, avio prevoz kod izabranog avio prevoznika, transfer aerodrom-hotel-aerodrom…)

- U slučaju otkaza rezervacije avio prevoza, primenjuje se otkazna politika avio kompanije.

 

PROMENA REZERVACIJE

Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.

 

 

 

USLOVI PLAĆANJA

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dan pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.

6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.

7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.

Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

 

AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:

Dozvoljena težina prtljaga zavisi od vrste karte koju putnik uzme. Tačne informacije dostupne u agenciji prilikom rezervisanja avio karata. U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.

 

OSIGURANJE:   

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

Posebne napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:

Putno zdravstveno osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav, pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.

Ovakvo osiguranje je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.

Uz doplatu, osiguranje pokriva:

- troškove neophodnih medicinskih pregleda ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;

- troškove lekova u vanbolničnom lečenju za slučaj potvrđene infekcije;

- troškove bolničkog lečenja u skladu sa uslovima;

- troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa uslovima.

Za više informacija molimo pratite LINK ili kontaktirajte najbližu poslovnicu.

 

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.

U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.

Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

Funkcionisanje klima uređaja u smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.

TRANSFERI:

Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, putnike koji rezervišu transfer čeka vozač sa kojim idu do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.

O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

PREDSTAVNIK AGENCIJE:

Ukoliko se tokom boravka na destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije molimo da kontaktirate dežurni broj turističke agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.

 

CENE ZA DECU:

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

Važne opšte napomene:

Pre polaska na put potrebno je da se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju. Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje tranzita.

VAŽNE NAPOMENE:

Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2021-u godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

 

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 1 od 07.11.2021.

OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701355, važi od 01.10.2022. god.

Odeon World Travel d.o.o.

Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25

Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30